2017./2018. m.g.

Gadalaiku iepazīšana caur emocijām

Valstis: Rumānija, Turcija, Itālija, Slovēnija, Polija, Latvija.

Mērķis: Novērot un izpētīt katru gadalaiku bērnu acīm un caur dažādām emocijām.

Izveidotie materiāli: Laika vērošanas tabulas, foto ar koku pie mūsu skolas dažādos gadalaikos, zīmējumi un aplikācijas (gadalaiku ainavas, ziedi un koki dažādos gadalaikos, apģērbs dažādos gadalaikos), video materiāli (dziesmas par gadalaikiem, spēles un rotaļas par gadalaikiem, mans mīļākais gadalaiks, mans apģērbs).

Gadalaiki

https://www.emaze.com/@AOOIWWTRQ/postcards

https://animoto.com/play/tIL3a9RzadDbGdJgPLEUOw

https://animoto.com/play/dwC4RMKc1IX4mjDpiVUl7g

https://animoto.com/play/LvFaxv8BSWbDD7K6PpN8gA

https://animoto.com/play/V7FsyLWUvKRx0Y9zijrZXA

Laika vērošana

20.gadsimta vēsture. “LaGre: Our Digital History”

Valstis: Grieķija, Latvija.

Mērķis: Izpētīt savas valsts 20.gs vēsturi, iepazīt partnervalsts 20.gs vēsturi.

Dalībnieki: Liepājas Centra sākumskolas (Latvija) 6.klašu skolēni un 4th Ptolemaidas’ Primary School (Greece) 6.klašu skolēni.

Izveidotie materiāli: Tikšanās siena, prezentācijas par skolām, digitāla vēstures notikumu līnija ar 20.gs nozīmīgākajiem vēstures notikumiem, intervijas par Barikāžu laiku.

Tikšanās siena

Skolas prezentācija

Grieķijas nozīmīgākie 20.gs vēstures notikumi

Latvijas nozīmīgākie 20.gs vēstures notikumi

Intervijas par Barikāžu laiku

Latvijas vēstures laika līnija

Digitāla Latviijas vēstures laika līnija